Mitt nya lätta liv efter framgången i Biggest Loser Sverige 2010

Njuter!!!

Så underbart att vara hemma och att allt är överståndet……Var inte det allra minsta orolig inför bröstförminskningen såg ju bara fram emot det med glädje men ändå jätteskönt när allt är klart.

Och oj vad jag har sovit både på lasarettet o sedan jag kom hem igår eftermidddag. Kroppen värker av att ha legat stilla så mycket o nu längtar jag att få sluta ögonen igen men skall försöka vara vaken en stund till hi hi hi.

Ingen matlust har jag än (jättebra) men det lär väl inte vara så länge….det har ju mest varit dropp o  flytande de sista dygnen så vågen har gjort ett hopp neråt vilket jag förstås bara är glad över. Ja 900 gram försvann ju i bara skinn och för att nu med mina små söta bröst (jag har inte sett dem än) inte se för tjock ut över magen gäller det att hålla sej i form så  efter vilan från gym ett par månader är det bara på det igen…..Längtar nästan tills jag får börja träna igen *S*!

Om en vecka skall jag på återbesök i Göteborg o får då se brösten för första gången det lär nog inte vara mer än 75 B !!!!!!!!!!!!!!!!!! Men plastikirurgen fick ju göra av det som fanns kvar när skinnet blev borta och hellre för lite än för mycket…det finns ju push up….så det får jag nog införskaffa..glädjer mej!! Men konstigt skall det bli……De närmaste har redan vallfärdat hit för att se och klämma…ha ha ha o allt är ju bara bandage ännu..Hoppas det är något kvar i allfall hi hi.

När vi åkte från Lasarettet igår ville jag ha yoghurt med mej hem så vi tog vägen förbi FOCUS vid Mässan vår favorit butik…Och envis som jag är ville jag själv med in och välja sort o kolla innehåll!! Idiotisk…..jaaaaaa efter promenade genom p huset var jag helt slut o folk trodde nog jag var dödssjuk när jag släpade mej in i butiken….magen värkte så jag fick hänga mej över en disk där…Ryckte till mej två yoghurt orkade inte ens läsa på förpackningen 12,5 % såg jag idag ha ha ha…..säker jättegod. Och amningskupor för att slippa förstöra kläderna det var det vi skulle dit för…

Vet inte hur jag kom ur butiken trodde verkligen jag skulle svimma eller något….min jävla idiot jag kunde ju stannat i bilen….Jag var verkligen inte i form att handla..La mej på en bänk utanför kassorna medan Rune betalade…folk trodde nog jag var full. Vet bara att i rulltrappan upp till p huset igen såg jag en jättesnygg cerise BH m trosa i ett skyltfönster o tänkte att kanske jag får åka dit någon gång om jag nu kan klä i en sådan…om jag överlever promenaden till bilen….Vilket jag så klart gjorde men jag mådde riktigt riktigt dåligt…Åt genast 1/2 risifrutti och tog en värktablett vilket jag inte trott mej behöva, men det var nog precis vad jag behövde just då trots allt….och somnade sedan o sov hela vägen hem. 

Väl hemma tog jag mej till vår underbara säng o Rune var nog i Götene o  handlade

 

Lämna en kommentar