Mitt nya lätta liv efter framgången i Biggest Loser Sverige 2010

Fortsättning på förra inlägget….

Rune åkte till Götene o handlade då han fått rusa ur butiken i Göteborg o inte hunnit handla det han skulle ha för att släpa mej till bilen istället *S*. Jag hade i allfall hunnit få med mej två caesarsallader från Focus…de goda som vi brukar inhandla på My Dog varje år….Mums dem skall jag ha i helgen……

Strax efter jag lagt mej i sängen kom Jonnie, Roy o Jossan med fina blommor…..Och för att beskåda underverken så klart hi hi hi.

Sedan vet jag inte så mycket mer…sov i 4 timmar och gick sedan ner o lade mej framför tv:n där Rune var o somnade igen….Upp kl 3 i natt o fortsatte sova i goa sängen. 

Ätit 1/2 fralla m tomat o druckit lite…jag rör ju mej inte så blir inte hungrig alls…men planerar för en caesarsallad i eftermiddag…ingen ordning med att äta riktigt nu men en dag till bara så är det nog ordning på torpet igen. Kroppen värker av allt stilla sittande o liggande…inte gott alls har försökt göra lite benövningar måste ju hålla igång kroppen. Är så glad jag tränat så intensivt i flera månader det hjälper säkert till att återfå formen snabbare än annars.

Ser fram emot att börja prova kläder…men det får vänta några dagar eftersom det fortfarande läcker en del … har i allfall insett att några av mina nya dräkter som redan var något stora i kavajerna förra veckan kommer att bli alltför stora nu..men det är ju bara ett angenämt problem. Det svåra är att jag dra minst en storlek mindre upptill än nedtill så har det varit länge…..Mina feta lår stoppar upp alla smala kjolar som hör till dräkterna…ja ja alltid är det något, men det känns som ett lyxproblem så jag skall definitivt inte klaga. 

Ha nu en skön helg o njut….det skall jag göra. Zzzzzzzzzzz…….

Lämna en kommentar