Mitt nya lätta liv efter framgången i Biggest Loser Sverige 2010

Slarv o stress…..!

Samma vikt igen……Nu vill jag se resultat…..Och det skall bli….snart snart!!! Längtar faktiskt till gymet idag…????? Dumt att bryta kedjan bättre bara köra på. Nästa vecka blir som denna ingen ledig måndag nu inte….men inte säkert jag hinner i väg på tisdagen då en tidning skall komma hit o göra reportage och man måste alltid fixa lite extra innan, suck. Men kanske blir det tid på em innan Rune kommer….hoppas jag får till det. Det går om man vill!!

Massa ärenden (hämta blommor, handla mat köpa lotter o choklad) idag innan jag hann stanna upp och sätta mej ner o äta frukost….jättesallad som jag delade i två till frukost o lunch, rökt skinka, isbergsallad, grön o röd paprika, tomat, gurka, 40 gram fetaost och 50 gram rökt skinka. Behövde ingen dressing i denna då fetaosten klenar till det lite så det inte blir så torrt..givetsvis inget bröd till eftersom jag skall förlora några kilon.
Våra utländska gäster kom medan jag fortsatte på salladen till lunch o jag började genast förbereda dagens middag. Går ju alldeles utmärkt när man är mätt *S*.
Efter ytterligare ca en timma bjöd vi på Rotfruktsgratäng med kassler och toppad med riven ost. Sallad, majs och röda bönor till.

Jag åt taco sedan igår vid 18.30 istället eftersom jag precis avslutat min lunch då de andra skulle äta middag……

Började förbereda inför morgondagen som är en stor dag för några jag känner… hittat fram allt vi skall ha med oss och packat in i bilen…..Så nu har jag slagit ner min feta !!! Och sitter med datorn framför tv:n såååååå gott o det sprakar en brasa i kakelugnen. Inget mer att äta idag. I morgon kommer vi äta tre rätters middag i Borås på dagen och sedan hem igen..fortsättning följer angående det i morgon.
När jag bokade på Restaurangen funderade jag på att be dem byta ut såsen från rödvinssås till bearnaisesås……men ändrade mej igen..bättre med den såsen jag inte gillar så äter jag den inte ha ha ha. Alla knep är bra utom de som är dåliga för att försöka hålla sej till sin plan!!!

Lämna en kommentar